Stubai 2014

Ve dnech 24. - 27.7.2014 se v Rakousku ve Stubaiském údolí konal sraz válečné bojové techniky. Z Čech se zúčastnilo 6 motocyklů a jeden Willys. Na sraz dorazilo mnoho motocyklů, dva Horchy, jeden Stoewer a mnoho Willysů. Já jsem s Hertou přijel na sraz až ve čtvrtek večer, tak jsem přišel o jednu vyjížďku. V pátek se vyráželo v 9 hodin a tak jak je venku zvykem, v 9 se dala kolona do pohybu. Celkem jsme ujeli za den 120km po okolí Innsbruku. Nádherná příroda, malebné vesničky a úchvatné výhledy, prostě pohádka. Večer posezení v mezinárodním hloučku. Sobota odjezd již v 8.30 a cesta na nádhernou vyhlídku do 80km vzdáleného místa. Oběd při kterém se zatáhlo a začalo pršet, cesta dál do horského průsmyku v nadmořské výšce 2020m nad mořem. Stále déšť a návrat zpět na základnu. Celkem jsme za den ujeli 190km. Sauna v horském pensionu a pivečko s kamarády. Nedělní projížďka byla jen krátká, asi 20km, ale převýšení snad 1000m. Rozloučení a odjezd domů. Nutno poznamenat, motory dostaly řádně zabrat při stoupáních na horské vyhlídky, sobotních 100km v dešti prověřilo řidiče, ale Alpy jsou prostě nádherné a tak se všichni těšíme na další ročník.