Pásový motocykl NSU Kettenkrad HK 101 či obecněji SdKfz 2 byl ke konci války používán na letištích, jako tahač letadel (např.: ME-262, TA183) na start. Většina jich sloužila během bojů na východní frontě kde pomáhala pěchotě zdolávat blátivé terény.
Země původu:
Německo
Výrobce:
Rok výroby:
1943
Motor:
Opel Olympia, 1500 ccm
Chlazení:
vodou
Výkon:
36 PS
Hmotnost:
1235/1560 kg
Max. rychlost:
80 km/h
Spotřeba paliva:
1 plovák = 16l/100 km, 2 plováky = 22 l/100 km
Počet míst:
3
Počet poh. kol:
2
Komentáře
Jméno Erna jsem objevil pod nánosy zelené poválečné barvy. To tam určitě Čech nenapsal. Tak jsem ji jméno ponechal.