NSU Kettenkrad HK 101

Pásový motocykl NSU Kettenkrad HK 101 či obecněji SdKfz 2 byl ke konci války používán na letištích, jako tahač letadel (např.: ME-262, TA183) na start. Většina jich sloužila během bojů na východní frontě kde pomáhala pěchotě zdolávat blátivé terény.

Země původu: 
Německo
Rok výroby: 
1943
Motor: 
Opel Olympia, 1500 ccm
Chlazení: 
vodou
Výkon: 
36 PS
Hmotnost: 
1235/1560 kg
Max. rychlost: 
80 km/h
Spotřeba paliva: 
1 plovák = 16l/100 km, 2 plováky = 22 l/100 km
Počet míst: 
3
Počet poh. kol: 
2

Komentáře

Obrázek uživatele george

Jméno Erna jsem objevil pod nánosy zelené poválečné barvy. To tam určitě Čech nenapsal. Tak jsem ji jméno ponechal.