Již ve středu 19.6. večer jsem s Thórem na podvalníku vyrazil na sraz vozů VW vyrobených před rokem 1955. Tento sraz se konal ve městě, ve kterém je největší soukromá sbírka těchto vozů a jejich muzeum. Ráno jsem byl na místě a hned se přivítal s kamarády ze Švédska, kteří dorazili již večer. Během dne se sjížděly nádherné vozy z celého světa. A když píšu z celého světa, myslím tím z celého světa. Kolona vozů z Anglie, kolona ze Švédska, Norska, Holandska, Belgie ale i jednotlivé vozy z Litvy, Polska, Maďarska a zbytku Evropy. Vrcholem bylo Mexiko, Japonsko a Nový Zéland. Tomu říkám zapálení sběratelé. Tento sraz byl již 6. ročník, koná se jednou za čtyři roky a je to nejprestžnější sraz vozů VW na světě. Přes den pralo slunce jak na Sahaře, tak jsme utekli na koupaliště a blbli jako děti. Rozdíl mezi starým chlapem a malým klukem je jen v ceně jejich hraček. Večer přijeli další kamarádi z Čech a tak jsme večer pěkně poseděli. V pátek jsme navštívili muzeum a soukromou prohlídku přímo s hlavním renovátorem. Nevěděl jsem na co se mám ptát dřív, první brouk z roku 1938, ještě z prototypové série, první kaďour ještě ze zapuštěnou pneumatikou /jediný dochovaný kus/, KdF128 - velkej vodník po 100% renovaci, u toho jsem strávil nejvíc času a měl nejvíc dotazů, protože jeho renovace mne čeká. Brouci vyrobené Angličany v roce 1945 ve vybombardované fabrice, první busíky tzv. Bándoory a mnoho a mnoho zajímavostí a doplňků k těmto vozům. V sobotu všechny vozy vyrobené před rokem 1955 najely do města a rozmístily se v ulicích podle druhů a roků výroby. Fantastická organizace. Celé historické město bylo vyzdobeno dobovými artefakty, v každé výloze byly části vozů a fotografie. Tisíce a tisíce návštěvníků. Nádherná atmosféra. Večer posezení s kamarády. V neděli jsem ještě zajel do města a Thóra tam vystavil, ale po obědě jsem musel vyrazit k domovu. Vím, že za čtyři roky určitě pojedu zas.